Повернення / обмін товару належної якості провадиться (Стаття 9. Закону України «Про захист прав споживачів»):
- якщо він не використовувався;
- збережений товарний вид (відсутні плями, зачіпки, заломи і вм’ятини);
- збережена цілісність пломби, ярлики, оригінальної упаковки;
- заповнена і додана заявка на повернення.
Якщо ви візуально оцінили товар і зрозуміли, що він вам не подобається, або відчули дискомфортні відчуття під примірки, ви завжди можете повідомити нам про це, і ми вирішимо цю проблему разом з Вами.
Якщо товар не підійшов або має виробничий брак, ми обміняємо його на будь-який інший або повернемо гроші. Для цього Вам необхідно звернутися до наших менеджерів через контакту форму або написати повідомлення через будь-який месенджер.
Повернення товару можна здійснити через службу доставки “Нова Пошта” протягом 14 днів після покупки. Після отримання товару наші менеджери оглядають його на предмет носіння або інших пошкоджень і перераховують зворотні кошти на картку. Повернення коштів відбувається протягом 2х днів з моменту отримання товару.
Обмін можна здійснити протягом 14 днів. Товар повинен мати товарний вигляд, збережену упаковку та всі бірки, не мати слідів носіння та інших ушкоджень.